nieuw bericht! - Reisverslag uit Hobart, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu nieuw bericht! - Reisverslag uit Hobart, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu

nieuw bericht!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elke

13 Oktober 2006 | Australië, Hobart

Hallo iedereen,

Het is alweer eventjes geleden dat ik hier iets geschreven heb, sorry daarvoor, ik had het gewoon heel erg druk ;)

De vakantie is allang weer afgelopen en de school is alweer twee weken bezig. Dolle pret dus.

Wat ik zoal gedaan heb:
*Ik ben weer naar de film geweest (The devil wears prada). Was erg leuk en ik ging erheen met twee andere exchange students (1 uit italie en 1 uit Duitsland).

*Ik ben naar het strand geweest met een exchange student uit finland.

*Ik heb kilo's chocola gegeten waardoor ik er bijna uitzie als een nijlpaard.

*Ik heb me aangemeld voor een abonnement op de sportschool (!). En ik heb nou al de hele week spierpijn (massage is helaas niet inbegrepen in het abonnement :()

*Ik heb een vlucht naar Sydney geboekt. Ik ga 5 november naar mn oom en tante in Sydney :D Hoelang ik daar blijf weet ik nog niet, maar ik heb er wel keiveel zin in!

*Ik heb een nieuw jurkje geshopt in de uitverkoop.

*Ik heb mn verjaardag nog niet gevierd, maar ga een picknick houden in een mooi park midden in de stad :)

En dat waren dan wel ongeveer de hoogtepunten. (Ik begin wel opvallend vaak met 'ik', best egocentrisch, maarja, deze site gaat ook over mij :p)

Oh en opa, gefeliciteerd met uw 80e verjaardag!
en louis, gefeliciteerd met je 50e verjaardag!

Volgende keer meer, ik zal proberen een beetje vaker te updaten!

Kus,
Elke

  • 14 Oktober 2006 - 10:09

    Selma:

    Hallo Elke! ik volg je web-log op de voet :D Ik ga zelf ook een jaar naar australie, vandaar. Al over 3 maanden.
    Doei, heel veel plezier daar!!!

  • 16 Oktober 2006 - 15:14

    Anne:

    En Anne, gefeliciteerd met je 17e verjaardag..? :P
    Rome was COOOOLLL!! :D echt vet! maar krijg je nog wel te horen :)
    xxx

  • 16 Oktober 2006 - 16:37

    Rol0:

    Anne, wat ben je toch weer heerlijk aandachtsgeil :P
    Klinkt gezellig daar in Australie, ben zelf net terug gekomen uit Rome, was daar echt gezellig en mooi, en nu hebben WIJ vakantie :) tot een volgende bericht

    Roel

  • 29 Oktober 2006 - 11:08

    Tineke En Marien:

    Sinds gisteren weten we dat jij via deze site bent te bereiken. Dus kunnen we je meteen feliciteren met je verjaardag. Helaas een dag te laat, maar ja...
    Ik heb nog niet alle berichten van jou ( en over jou) gelezen maar ik denk dat je het aardig naar je zin hebt. groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hobart

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

Aftellen

03 Maart 2007

drukdrukdruk&fotos!

25 December 2006

Merry Christmas and a happy new year!

16 November 2006

Sydney!

29 Oktober 2006

Nieuwe Foto's
Elke

Actief sinds 28 Juni 2006
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 22382

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: