Merry Christmas and a happy new year! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu Merry Christmas and a happy new year! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu

Merry Christmas and a happy new year!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elke

25 December 2006 | Australië, Sydney

Hoi iedereen,

Na meer als een maand (stoute Elke) niet geupdate te hebben, dacht ik dat het wel goed zou zijn weer eens iets te schrijven :)

Het is nu kerstochtend en de kerstboom staat naast m'n beeldscherm, maar daarmee is het dan ook wel gezegd...dat kerstgevoel wil maar niet komen in de zomer! Maarja, het is toch wel gezellig hoor ;)

Hmm ik zal maar weer eens een opsomming geven van wat ik afgelopen maand allemaal gedaan heb, want ik ben op het moment te lui om een fatsoenlijk verhaal te schrijven:P

Wat ik heb gedaan:
-op de kindjes gepast
-naar de dierentuin geweest
-een redback spin gevonden naast de voordeur (dat is zo'n heeeeele enge zwarte dodelijke spin :p)
-Mn tante heeft de redback doodgeslagen met dr schoen
-Een cd opgenomen in een echte studio :D
-Op een rivercat (supersnelle boot) naar Paramatta genomen
-Alle beroemde Australiers kerstliedjes zien zingen op een groot christmas carols festival.
-Op straat gespeeld als engeltje verkleed met mn harp en belachelijk veel geld opgehaald..
-geshopt...veel geshopt
-een paar keer naar de film geweest (Open season in 3D...awesome :))
-een paar keer naar het strand geweest
-en nog meer dingetjes waar ik nou even niet op kan komen :p

Zo, dus ik heb me wel vermaakt! En nou ga ik over precies een weekje weer terug naar Hobart waar ik met mn gastgezin op vakantie ga! (niet in Hobart maar we gaan helemaal naar het noorden van tasmanie, zo'n 2 uur rijden:p)

Oh, en het is een beetje laat voor kerstkaartjes, maar hier is toch mn nieuwe adres voor iedereen die het nog niet heeft:

Elke de Jong at Rose family
5 Watkins Ave
West-Hobart
Tasmania 7000

En dat was het weer voor deze keer, vergeet vooral niet een reactie te plaatsen;)

kus,
Elke

  • 25 December 2006 - 09:55

    Rol0:

    merry christmas and a happy new year to jou ook :)
    klinkt gezellig, vooral omdat je volgens mij het hele jaar nog niks uit hebt hoeven voeren :P *jaloers*

    groetjes
    Roel

  • 26 December 2006 - 01:28

    De Voas!:

    Hweeey!!

    Ik be kei berlogfds op je man!!! (L)!!!
    En ik zou f berichtie j op de site ztetten LD!!!
    duss hierzo :D!!! Goed he>!!!!? dei tatae van ,msn is beteje bvreemd enzo maa kom wel goed12

    jhBKVJ
    xxx YoshI!!!!

  • 30 December 2006 - 14:34

    Roosmarijn:

    hoi elke ik had fotos en filmpjes van jou gezien via mark
    ik heb ook gehoord dat je 350 dollar, omgerekent zon 200euri hebt opgehaalt inderedaad belachelijk veel geld en je nagel, blinkt ie nog steeds?
    groetjes roosie

  • 31 December 2006 - 19:49

    Marjolein Rol:

    Lieve Elke!
    Gisteren waren we weer met (bijna) de hele Eetploeg in Weert en van Loes kreeg ik te horen dat je een eigen site hebt!! Dus nu ik even niets te doen heb, moet ik 'm natuurlijk even bekijken en je (zoals beloofd aan Loes ;)) een gelukkig nieuwjaar wensen - hoewel dat bij jullie al een aantal uren aan de gang is...
    't Klinkt allemaal superleuk daar, ik vind het hartstikke stoer van je dat je dit hebt aangedurfd! Hé en hoe zit dat met die cd? Heb je een eigen cd opgenomen? Of heb je meegedaan?
    Ik hoop voor je dat je geen enge beesten meer tegenkomt, en ik zal je site in de gaten houden.
    Liefs, Marjolein

  • 07 Januari 2007 - 20:02

    Corrie Kroon:

    Lieve Elke, Van jouw moeder kreeg ik vorige week jouw webadres toen we met z´n allen als eetploeg in Weert waren. We hebben je gemist, vooral Nienke vond het heel jammer dat jij er niet was.
    Ik heb al je verhalen gelezen, je hebt het volgens mij prima naar je zin, en je doet allemaal leuke dingen. Ik vind het knap, hoor, dat je zo´n tijd en zo ver weg alleen van huis bent gegaan. Maar wel heel leerzaam denk ik. Ik wens je heel veel goeds in 2007 en geniet nog van de tijd daar, met alle dingen die je van plan bent te gaan doen. Ik zal regelmatig op je website kijken hoe het je vergaat.
    Groetjes, liefs, ook van Nienke, Corrie

  • 08 Januari 2007 - 18:46

    Joke Jongeling:

    Hoi Elke,

    Wij wensen je vanuit een regenachtig Nederland een heel goed en avontuurlijk 2007! We hopen dat je daar in Australie een hoop leuke en leerzame ervaringen opdoet. Je schooluniform ziet er trouwens precies zo uit als ik me had voorgesteld, maar ik dacht dat die alleen nog in films bestonden! Zijn er nog andere 'enge beesten' dan die spin, of valt het verder wel mee? In ieder geval: houd je taai en veel plezier!
    Groetjes, familie Jongeling

  • 10 Januari 2007 - 19:26

    Monique En Arthur:

    Hallo Elke,Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. Troost je, met het herfstweer van de afgelopen maand was de kerstsfeer hier in Nederland ook niet optimaal. Zoals je misschien al begrepen hebt was het in Weert heel gezellig. We hopen dat je er volgend jaar weer bij bent. Dan horen we je avonturen in Tasmanië uit de eerste hand. Ben je ook al een Tasmanian Devil tegengekomen of komen die alleen nog maar in tekenfilms voor?
    We zien op de foto's een heel andere Elke. Hoe bevalt het, in uniform te moeten rondlopen?
    Groetjes, ook van Robin en Patrick.

  • 01 Februari 2007 - 13:25

    Anne:

    hoooi!
    ik heb een nieuwe verslaving (heb afwisseling nodig van Gavin Degraw :P): My Chemical Romance! :P en die waren de afgelopen weken in Australie (H) toevallig niet gezien en ze mijn nummer gegeven en gezegd dat ze als de sodemieter weer naar NL moeten? (A) maarja iig ehh wanneer kom je eigenlijk terug? want wij hebben allemaal ook heel veel gedaan en daar moeten we ook heel veel over vertellen.. al was het allemaal niet zo boeiend eignelijk nu ik er zo over nadenk.. naja lama :P
    xxx
    Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

Aftellen

03 Maart 2007

drukdrukdruk&fotos!

25 December 2006

Merry Christmas and a happy new year!

16 November 2006

Sydney!

29 Oktober 2006

Nieuwe Foto's
Elke

Actief sinds 28 Juni 2006
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 22386

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: