Nieuwe Foto's - Reisverslag uit Hobart, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu Nieuwe Foto's - Reisverslag uit Hobart, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu

Nieuwe Foto's

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elke

29 Oktober 2006 | Australië, Hobart

Eindelijk zijn ze er dan, nieuwe foto's op mn fotosite!

http://s115.photobucket.com/albums/n304/elkeinaustralie

Klik op de slideshow en kijkplezier!

Kus
Elke

  • 29 Oktober 2006 - 13:52

    Anne:

    Leukk!! :P nou zo te zien heb je een leuke verjaardag gehad :) nice!
    Nu wacht ik alleen nog met smart op n foto van jeweetwelwie :P
    xx
    Anne

  • 29 Oktober 2006 - 15:17

    Annelieke:

    kei leuke foto´s.
    ook mooie foto´s van de buchwalking

  • 29 Oktober 2006 - 15:38

    Annelieke:

    sorry van de bushwalk
    (had ik fout geschreven)

  • 10 November 2006 - 14:08

    Manon:

    Hoi Elke,
    ik ben aan je weblog gekomen via sts. Ik denk er zelf sterk over na om volgend schooljaar een jaar high school te doen in Australië. Dus ik ben natuurlijk erg nieuwsgierig naar jouw belevenissen. Ben jij tevreden met je keuze en heb je het naar je zin?
    Groetjes,
    Manon

  • 11 November 2006 - 03:44

    Ben:

    Hey Elke...
    I sort of don't speak any language other than english so I don't know what I can really do here. I can quote some weird things in latin or russian but thats about it. Anyway, enjoy your time in Sydney, I'll see you when you rejoin us in good old Taswegia.
    Always remember to smile... :)

  • 12 November 2006 - 10:04

    Elke:

    Hoi manon, als je wilt kunnen we wel mailen. Mijn emailadres is elke4ever@hotmail.com !

  • 15 November 2006 - 17:58

    Louis:

    zo, da´s een bult foto´s. Krijg wel een goed idee wat je zoal tegen komt en dat je jarig was. What a view.
    Was de kaart op tijd?
    Doei
    Louis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hobart

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

Aftellen

03 Maart 2007

drukdrukdruk&fotos!

25 December 2006

Merry Christmas and a happy new year!

16 November 2006

Sydney!

29 Oktober 2006

Nieuwe Foto's
Elke

Actief sinds 28 Juni 2006
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 22001

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: