blahblahblah - Reisverslag uit Hobart, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu blahblahblah - Reisverslag uit Hobart, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu

blahblahblah

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elke

25 Oktober 2006 | Australië, Hobart

Hallo iedereen,

Weer een nieuw berichtje van de andere kant van de wereld!

We hebben dit jaar nog 5 dagen school en dan voor drie maanden zomervakantie!
Het weer is op dit moment helaas niet erg zomerig, 13 graden en het regent al bijna de hele dag :( Maar morgen wordt het weer braaf 27 graden, dus dat is wel goed :)

En dan nu het grote nieuws:
Ik ben verhuisd!
Ik woon nou sinds zaterdag bij de familie Rose en het is heel erg leuk. Ze hebben 5 kinderen en twee honden en een supergroot huis (wat ook wel nodig is met zoveel mensen...).
De oudste dochter (Annie) is twintig en zij is op het moment in India, maar ze komt halverwege november thuis.
Daarna komen Lizzie (17), Andrew (15), Zoe (11) en Emma (7). Mijn hostouders heten Thad en Jenni.

Ik woon nu aan de rand van het centrum van de stad en op 5 minuten loopafstand van school! Volgens mij ga ik echt enorm lui worden. Omdat de leraren er niks om geven hoelaat je naar school komt, kan ik bijna iedere dag tot halfnegen uitslapen :p

Over 10 dagen ga ik naar Sydney waar ik ook heel erg naar uitkijk! Ik hoop maar dat het heel warm is enzo :)

Oh en gisteren heb ik cricket gespeeld :p Maar ik snapte helemaal niks van de regels (het lijkt op softbal, maar eigenlijk is het helemaal anders), dus volgens mij waren ze niet zo blij met mij op het veld :p Maarja, ik mag volgende week naar de training komen, als ik wil...

Dat was het wel weer, ik ga maar eens even huiswerk doen ofzo..

Kus,
Elke

  • 25 Oktober 2006 - 08:34

    Selma:

    Wat leuk! Ik hoop dat het daar superleuk is! (maar dat komt wel goed, denk ik ;) )

  • 25 Oktober 2006 - 12:55

    Anne:

    Er loopt n verwaaide fan op school rond met roze haarplukken tussen dr normale haar :P we moesten allemaal meteen aan jou denken! mis je :( hoop dat het daar heeeel leuk is!
    xxx
    Anne

  • 25 Oktober 2006 - 13:46

    Rol0:

    ik kan lekker ook iedere dag tot half negen uitslapen :D (lang leve eerste uren vrij!)

    Maargoed, klinkt nog allemaal gezellig, en dat meisje met dat roze haar heeft er echt een potje van gemaakt, want ziet er niet uit.

    Doeidoei
    Roel

  • 25 Oktober 2006 - 16:39

    Timo:

    ben zelf ook aan vakantie toe. die verwaaide fan is trouwens wel wup, dus die kun je het niet kwalijk nemen :P. gebruik die 3 maanden vakantie wel om met een aborigonal op de foto te komen he. trouwens, als ik me niet vergis in de tijdzone ben je over 2 dagen jarig toch?

  • 26 Oktober 2006 - 19:44

    Papa:

    Leuk, success op je nieuwe adres. Doe je weer een paar foto's?
    Veel plezier in Sidney.

    xxx Papa

  • 27 Oktober 2006 - 14:32

    Timo:

    er is er een jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien dat ben jij, weliswaar in tijzone +12 ja,ja . maar desondanks zingen wij blij: vakantie bijna, hoera hoera, er is er een jarig hoera hoera. zij leve lang hoera hoera.

    sorry als dit iemand op de zenuwen heeft gewerkt :P,
    timo

  • 28 Oktober 2006 - 16:17

    Caroline:

    Heey Elke!
    Gefeliciteerd met je 17e verjaardag! Oke, t is voor jou een dag te laat, maar hier in Nederland is het nog gewoon 28 oktober.. ;)
    Heel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld!
    xxxx Caroline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hobart

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

Aftellen

03 Maart 2007

drukdrukdruk&fotos!

25 December 2006

Merry Christmas and a happy new year!

16 November 2006

Sydney!

29 Oktober 2006

Nieuwe Foto's
Elke

Actief sinds 28 Juni 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 22379

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: