Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu

Sydney!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elke

16 November 2006 | Australië, Sydney

Hallo iedereen,

tijd voor weer eens een nieuw berichtje! Ik ben nu alweer 10 dagen in Sydney en het is geweldig!
De zon schijnt, ik ben al een paar keer verbrand en er zwemmen haaien in de zee:D
Die haaien zie je eigenlijk nooit (ik geloof dat er maar 3 mensen per jaar worden opgegeten ofzo, maar ik heb teveel jaws gezien, dus het was best eng om in de zee te gaan :p). Maarja, ik heb het strand dus gezien, het operahuis, de harbourbridge en het centrum van Sydney en chinatown!
Het is echt ongelooflijk hoe groot de stad is. Vorige week ging ik naar een feestje, we zaten 1 uur in de auto en we waren nog steeds in Sydney!
En als ik een keertje tijd over heb ga ik op zoek naar die tandarts uit Finding Nemo:p
Maargoed, iedereen nog bedankt voor de verjaardagskaartjes, bijna allemaal op tijd!
Verder pas ik ook heel veel op Xenya en Zyren, mijn nichtje en neefje, wat heel erg leuk is! Xenya begint net te praten, dus ik kan er mooi voor zorgen dat ze nederlands leert in plaats van engels;)
Heel waarschijnlijk kan ik binnenkort een harp huren voor een paar weken, dus daar kijk ik ook heel erg naar uit:D!
En dat was het nieuws even heel kort wel weer:)
Binnenkort komen er weer foto's op mn fotosite!

Kus,
Elke

  • 16 November 2006 - 09:23

    Iemkje:

    heel veel groetejes van ons.geniet ervan

  • 16 November 2006 - 17:56

    Anne:

    tis niet zo moeilijk om die tandarts te vinden hoor :P
    P. Sherman
    42 Wallaby way (H)
    Sidney
    Succ6!
    xxx

  • 16 November 2006 - 20:45

    Rol0:

    hehe, anne kan het adres wél onthouden, in tegenstelling tot sommige personages uit de film. ;) Aan de andere kant is het ook wel verontrustend dat je het nog weet. maarja, ik weet ook dat de code van de kas van grommit in de wallace and grommit film 4258 is (A)

    Klinkt echt mooi daar, eigenlijk moet ik er ook maar eens naartoe (de lijst van plaatsen die ik nog moet zien wordt wel erg lang :S)

    Roel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

Aftellen

03 Maart 2007

drukdrukdruk&fotos!

25 December 2006

Merry Christmas and a happy new year!

16 November 2006

Sydney!

29 Oktober 2006

Nieuwe Foto's
Elke

Actief sinds 28 Juni 2006
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 21999

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: