drukdrukdruk&fotos! - Reisverslag uit Hobart, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu drukdrukdruk&fotos! - Reisverslag uit Hobart, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu

drukdrukdruk&fotos!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elke

03 Maart 2007 | Australië, Hobart

Hoi iedereen!

Eindelijk weer eens een berichtje vanuit de andere kant van de wereld. Het spijt me dat ik niet eerder geupdate heb, maar zoals de titel al zegt...drukdrukdruk!
Ik ben alweer zo'n twee maanden terug uit Sydney, waar ik een geweldige tijd heb gehad en waar ik een aantal mooie herrineringen aan over heb gehouden!
De school is 3 weken geleden weer begonnen, en ik denk dat ik school nog nooit zo leuk heb gevonden! Dit is mede dankzij mijn vakken, de vele lieve mensen die er rondlopen en de overvloed aan buitenschoolse activiteiten om mezelf mee bezig te houden...
Mijn vakken dit jaar zijn:
*Catering (lekker koken en eten)
*Psychology (heeeel interessant!)
*Adventure education (bergbeklimming, surfen raften, abseilen, enz... fantastisch schoolvak!)
*Music (beetje lamballen en doen alsof ik gitaar speel:p)
*Photography (voor al m'n creatieve uitspattingen)
Zoals je ziet, allemaal relaxe vakken en geen tot weinig huiswerk ;) (volgend jaar wordt een ramp als ik weer serieus iets moet gaan doen...)
Verder maak ik iedere dag wel een paar nieuwe vrienden en heb ik samen met twee jongens de *Guilford Young College Hug Club* opgericht. Dit betekend dat ik in de afgelopen week ongeveer 500 random mensen geknuffeld heb, een geweldige ervaring!
Omdat exchange students geen leven hebben en zich doodvervelen als hun vrienden druk zijn met huiswerk, heb ik besloten om me bezig te houden met zoveel mogelijk buitenschoolse activiteiten. Ik doe nu scouting, schoolvoetbal, schoolsoftbal, schoolband, 5 comittees (groepjes leerlingen die zich bezighouden met goede doelen), ik train voor vertrouwenspersoon en ik help Kenianen met hun engels huiswerk!
Het is allemaal ontzettend leuk en ik ben heel blij dat ik de kans heb dit allemaal te doen!
Sorry trouwens dat ik mijn fotosite al lang niet meer heb bjgewerkt, maar ik ben bang dat het niet meer werkt, het lukt mij in ieder geval niet om er meer foto's op te zetten.. Dus als ik terugkom hebben jullie nog heeeeel veel fotos tegoed!
Hmm ik merk dat mijn nederlands er wel op achteruit gaat! ik moet over bijna iedere zin nadenken en begin soms perongeluk in het midden van een zin engels te typen! (Deze tekst heb ik 2 keer overgelezen, dus ik hoop dat het nu netjes abn is ;) )
Ik heb nog 4 maanden hier, en hoeveel ik er ook naar uitkijk om jullie allemaal weer te zien, het breekt m'n hart als ik eraan denk dat ik alles hier moet achterlaten.. Ik heb een geweldige tijd en ben nog nooit zo gelukkig en hyperactief geweest :D
En hiermee brei ik een eind aan mijn verhaal, want het is buiten 28 graden en veel te mooi weer om binnen te zitten!

*BIG HUG*
kus,
Elke

  • 03 Maart 2007 - 09:33

    Dave:

    Hey Elke, RELAY 4 LIFE HUG CLUB 4 EVA!!!!! i'll miss u sooooo much when u leave :( call me when you get there

  • 03 Maart 2007 - 09:40

    Ally:

    Elke!! Go the RELAY 4 LIFE HUG CLUB!! i dnt want u 2 go bak, ill miss yoo 2 much :( ull have 2 talk 2 me on msn lots, n ill help u make a myspace. Love yoo xox
    Btw, Elke is mine until further notice :P

  • 03 Maart 2007 - 09:44

    Caroline:

    Heey Elke!
    Zoo, klinkt echt allemaal super daar!
    Leuke foto's!
    Hmm, 28 graden?! Hier is t smerig regenweer. Iedereen is verkouden of is ziek geweest, bahbah.
    Nog maar 4 maanden en dan zien we je hier allemaal weer. En dan wil ik zeker nogmeer foto's zien!
    Als je weer hier in Nederland bent, wil ik wel n knuffel van je ;)
    xxxx Caroline

  • 03 Maart 2007 - 10:00

    Markus:

    hey!

    leuk weer wat van je te horen! :) en, uh, jah, hier is niet veel gebeurd geloof ik in NL :P

    ik hoop dat je nog 4 te gekke maanden hebt daar, en ik check je later!

    xxx Mark

  • 03 Maart 2007 - 10:12

    John:

    ELKE!!

    Purpleisation forever! Hehe, Gotta love the dutch ;) They are taking over the world after all...

    I won't miss you when you're gone, because you're not going! You can hide under the catering bench :D

    A million hugs,

    John xxx

  • 03 Maart 2007 - 11:15

    Anne:

    Heey liefje,
    ik mis jeeeee en het doet me echt goed om te horen dat het zo goed met je gaat :)
    Wil je nog mee naar Rock Werchter? (www.rockwerchter.be moet je ff kaartje (laten) kopen als je wil, want het is best snel uitverkocht!) ik heb gisteren mijn kaartje gehaald, tzou superleuk zijn als je meeging! en als je niet meegaat dan gaan we samen nog wel naar een Muse concert ;)
    Nou, geef iedereen daar ook maar een knuffel van mij :P
    Groetjes kusjes
    Anne

  • 03 Maart 2007 - 11:25

    Timo:

    hoi elke, je hoeft niet bang te zijn voor echt werk als je weer hier bent. de 5e is een eitje. je hebt toch wel uitgerekend hoe rijk je kan worden als iedereen voor zijn free hug een dollar( of waarmee in australie betaald wordt) zou betalen? in ieder geval nog een leuke tijd gewenst in australie en tot ziens

  • 03 Maart 2007 - 17:24

    Roel:

    Hoihoi,

    Als je weer terug bent in Nederland hoef je één buitenschoolse activiteit in ieder geval niet te missen. Margreet en ik ik EISEN van je dat je samen met ons een band begint. ^^
    We hebben besloten dat Margreet bas gaat spelen, en dan mag jij mannetje (of vrouwtje) van alles zijn, ik doe dan de gitaar en zingen doen we gewoon allemaal ofso:P
    moeten we alleen nog een drummer hebben...

    Groetjes uit el hollandia,
    Roel

  • 04 Maart 2007 - 02:00

    Caspar:

    Het wordt weer eens tijd dat je hierheen komt. De school is niet paars genoeg :P

    Daarnaast is school hier echt fucked up (zegt een waarsch binnenkort zittenblijver maargoed) maar zolang je mensen kent ist altijd gezellig ;)

    Wanneer ben je precies terug?

    Ik ben er weg van want het klokje tikt 3 uur 's nachts en de afwas roept in oud-hindoestaans.
    Katerz

  • 04 Maart 2007 - 09:49

    Ben:

    Four and a half months to go... I'll really miss you girl.
    We could always arrange for you to be hidden, or I could bundle my sister up and send her off in your place. Customs may believe us when we say she wouldn't leave Aus and we had to force her. Then I'll be keeping you and getting rid of my sis in one fell swoop.

    Ally... You have no claim on Elke. I saw her first :P I kept her sane through music last year and stopped her from slipping over the edge when she was in Sydney with those little rats...


    Take care my friend.

    Luv ya xoxo

    HUGS!!!

  • 05 Maart 2007 - 10:47

    Josh:

    hehe i wish i could read all of that!
    GYC HUG CLUB 07!!!!!
    Dave, Elke and Josh forever!!!!!
    Miss you heaps when u go back but i no il see you again *hugs*
    xxx

  • 05 Maart 2007 - 11:25

    TinusssKoekoek:

    heej zusje hier een replytje voor jou. omdat ik je grote broer ben. ik hou van je en ga je naam later schreeuwen. en ik ga een groot feest geven als je terug komt, met veel bier en veel mensen. en veel kadootjes, die ok nog.

    kOEKOEK

  • 05 Maart 2007 - 11:34

    Yoshi:

    Heeye,

    kom mij ook eens een gratis hug brengen ;)!

    xxx,
    -Yoshi

  • 07 Maart 2007 - 11:16

    Rohan:

    Hey Elke, i hope u had lots of fun down here in tassie, i dont want u to leave, ur too cool to leave! but talk to me on msn heaps so we can catch up! oxox

  • 07 Maart 2007 - 11:37

    Jamie:

    HI ELKE!!!
    ive decided that since im learning dutch i could move to the netherlands with u :P ( i wish ) but i know where your passport is so i can rip it up and stop you from going! haha didnt expect that did ya!go jamie:D (jamie = board and outta things to say) so bye ill cya tomorrow at school ull need to teach me more dutch :) its fun!

  • 07 Maart 2007 - 11:37

    Jamie:

    HI ELKE!!!
    ive decided that since im learning dutch i could move to the netherlands with u :P ( i wish ) but i know where your passport is so i can rip it up and stop you from going! haha didnt expect that did ya!go jamie:D (jamie = board and outta things to say) so bye ill cya tomorrow at school ull need to teach me more dutch :) its fun!

  • 07 Maart 2007 - 23:20

    Ben:

    She needs to go back you fool... So she can bring back all the duty free booze she has. We're all going to give her all our money, and she'll bring back fuckloads of booze.
    Precious, life giving, BOOZE!!!

    So she needs her passport to leave the country, then she'll need it to return to us, with said booze.


    Vodka.... Blarg.

    Absinthe.... Blarg.

    Vodka AND Absinthe... BLARG!!!!!!!!!


    Man that would fuck you over...
    I hell want to try it.



    I claim this site, as my OWN!!! To randomly post pointless blogs and other assorted stuff...

    So Ally's claim on Elke has been broken by me calling shotgun. And due to the international rules of shotgun, my shotgun overrides all other claims, dibs or mutual attractions.

    I R WINNA!!!



    And because I haven't actually done it yet...

    SHOTGUN!!!
    This shotgun applies to Elke, her site and all other Elke assorted things.

    I win...

  • 28 Maart 2007 - 03:57

    Nathan:

    I like your hair.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hobart

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

Aftellen

03 Maart 2007

drukdrukdruk&fotos!

25 December 2006

Merry Christmas and a happy new year!

16 November 2006

Sydney!

29 Oktober 2006

Nieuwe Foto's
Elke

Actief sinds 28 Juni 2006
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 22000

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: