Kleine toevoeging aan vorig bericht - Reisverslag uit Hobart, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu Kleine toevoeging aan vorig bericht - Reisverslag uit Hobart, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu

Kleine toevoeging aan vorig bericht

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elke

08 September 2006 | Australië, Hobart

Omdat je op waarbenjij.nu maar 10 foto's kan plaatsen, heb ik een fotosite aangemaakt op photobucket.com
Bijna alle foto's, ook de meest nutteloze, staan erop, dus kies voor de slideshow en je kunt jezelf weer een halfuur vermaken ;)
De link is:

http://s115.photobucket.com/albums/n304/elkeinaustralie/

Verder is het 1 grote chaos hier vanwege de dood van de crocodile hunter. Er is niks anders op tv dan documentaires over hem en hij is nog steeds iedere avond op het nieuws.
Op school beginnen ze al 'Steve Irwin grappen' te maken, als in:
If he had used enough sunscreen, he wouldn't have been stinged by the ray!
Of zoiets dergelijks ;)
heel flauw, maarja... :p

  • 08 September 2006 - 16:46

    Rol0:

    gelukkig hebben ze aan de andere kant van de wereld ook slechte humor :)

  • 09 September 2006 - 10:31

    Mark:

    leuk om weer te lezen hoe het met je gaat :)
    kheb die fotos gezien, ziet er mooi uit daar :O vooral dat uitzicht vanuit de keuken vind ik vet :)

  • 09 September 2006 - 21:34

    Joost:

    ik snap het niet :P

  • 11 September 2006 - 17:18

    Anne:

    2 dingen:
    tsjillllp :P
    enn meer toepasselijk:
    whahaha Nemo hahaha... I don't get it.. :S (een van de 3 haaien in Finding Nemo :P waarschijnlijk snapt niemand m weer :P)

  • 11 September 2006 - 17:49

    Anne:

    Superfoto's!! echt leuk :)
    miss you!
    xx
    Anne

  • 11 September 2006 - 18:05

    Margreet:

    Mooie foto's, je klasgenoten zien er wel lief uit :)

    En tja, was Steve Irwin dan echt iets waar ze trots op waren? Een nationale held? :P Ik stelde me meer voor dat ze zich eigenlijk een beetje voor hem schaamden...

  • 20 Oktober 2006 - 11:41

    Tovaaah:

    lijpe shizzle daar downunder vind ik zo :P

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hobart

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

Aftellen

03 Maart 2007

drukdrukdruk&fotos!

25 December 2006

Merry Christmas and a happy new year!

16 November 2006

Sydney!

29 Oktober 2006

Nieuwe Foto's
Elke

Actief sinds 28 Juni 2006
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 22390

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: