blablabla - Reisverslag uit Hobart, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu blablabla - Reisverslag uit Hobart, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu

blablabla

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elke

05 September 2006 | Australië, Hobart

Hallo iedereen!

Heel erg bedankt voor alle reacties! Het is toch wel motiverend om te lezen dat er echt mensen zijn die af en toe op mijn site kijken ;)
Oja, als je geen zin hebt om iedere dag hier te kijken of de url steeds vergeet, voeg dan even je emailadres aan de mailinglist toe. Dan krijg je gewoon iedere keer als ik update een mailtje, lekker makkelijk :P

Ik ben sinds gisteren alweer aan mijn derde week school begonnen, en alles gaat nog steeds goed. Alhoewel het nieuwe er nou wel een beetje vanaf is en de vakken af en toe toch een beetje saai worden.... Maarja, daarvoor is het school zullen we maar zeggen ;)
Gelukkig heb ik al een heleboel aardige mensen ontmoet en mijn engels begint al beter te worden zodat we echt een soort van gesprek kunnen hebben, totdat ze onder elkaar heel snel australisch beginnen te praten :p.
Volgende week hebben we vakantie, voor twee weken, en dan ga ik misschien met een groep meisjes naar een wildlife park om levende kangaroes te bekijken (ik heb ze tot nu toe alleen nog maar in hamburgervariant op mn bord gezien...). Maar dat is allemaal nog niet zeker, ik moet ook nog shoppen en naar de bios en bergbeklimmen enzo:P
Nouja, ik vermaak me wel :)

Morgen hebben we op school een soort van kerk mis. Vorige week hadden we er ook al een en het is echt heel gaaf. Iedereen krijgt 20 vierkante centimeter om op te zitten en dan mag je allemaal naar preken luisteren en liedjes zingen en halverwege mag je een keer opstaan om een stukje karton te gaan eten. Supercool allemaal.

Dadelijk ga ik met Peter en George naar de skatebaan, waar hun gaan hockeyen en ik mezelf maar een beetje aan het leren skaten ben. En het is nu nog best rampzalig, maar ik wordt nog wel beter :p

Nouja, volgende keer meer en blijf reageren;)!

kus
Elke

  • 05 September 2006 - 13:54

    Femke:

    en ik ben de eerste vandaag!!
    klinkt allemaal super tof.. fijn ook dat je engels beter gaat... jij komt dadelijk thuis met een écht australisch accent... mate ;-)
    is dat nou lekker kangaroohamburger....

    meis heel veel plezier... fijne vakantie volgende week en geniet lekker van de extra dingen die je kunt gaan doen!

    xxx Liefs Femke

  • 05 September 2006 - 16:56

    Familie Kruk:

    liefe elke

    spannend he al die nieuwe
    dingen?
    wie zijn eigenlijk peter en george?
    en hoe is het bij die familie waar je logeert
    voel je je daar al een
    beetje thuis
    en heb je al een harp kunnen lenen?

    groetjes
    tim sjoerd els femke en robert mail je ons nog

    E-mail aderes
    R.vanderkruk@chello.nl

  • 05 September 2006 - 21:12

    Louis:

    echte kangarooburger. lijkt me heel springerig. Nouja, beter dan een pijlstaart rog of een croc. Crichy
    Groeten uit oosterhout, all the way up

  • 06 September 2006 - 16:53

    Timo:

    leuk om te zien dat het goed met je gaat. hoe is in australie eigenlijk gereageerd op het ongeluk van de crocodile hunter?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hobart

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

Aftellen

03 Maart 2007

drukdrukdruk&fotos!

25 December 2006

Merry Christmas and a happy new year!

16 November 2006

Sydney!

29 Oktober 2006

Nieuwe Foto's
Elke

Actief sinds 28 Juni 2006
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 22390

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: