Foto's! - Reisverslag uit Hobart, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Hobart, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elke

27 Augustus 2006 | Australië, Hobart

Hallo iedereen,

Hier zijn ze dan eindelijk...foto's!
(en ja, ook van Elke in uniform...)

kus Elke

  • 27 Augustus 2006 - 10:47

    Iemkje:

    hoi meisje,leuk om wat fotos te zien.email volgt.liefs van ons iemkje

  • 27 Augustus 2006 - 15:17

    Margreet:

    Mooi huisje hebben jouw tijdelijke papa en mama. :) En mooi landje! :O

    Hehehe, en een elke in uniform.. sexy :O Nouja... dat winteruniform heeft wel iets :) maar die bloes van dat zomeruniform... :S Model 60-jarige dames

    Maar wel gaaf, vooral die schoenen ^^ Tijd dat we ook eens zoiets op onze school invoeren :P

  • 27 Augustus 2006 - 15:29

    Rol0:

    Weet je wat nou echt goed zou staan bij die uniformen... Paars haar! :P

    Die schoenen zien er trouwens wel heel comfortabel uit :P (is dat niet ook precies waar dat soort schoenen voor gemaakt worden?)

  • 27 Augustus 2006 - 17:36

    Praew:

    Hey Elke,
    Wil je straks wel terug, ziet er wel vet uit ;) het huis enzo.
    Hoe was je eerste week school? Die van mij was vaag, kon niet nadenken, hoe kan t ook anders :P
    Maar ik schrijf je nog wel.
    xxx Praew


  • 27 Augustus 2006 - 21:38

    Dein Bruder:

    jaja mooi pakje zusje :D, ben ik niet van je gewend.

    groetjes je broer met bijna een rijbewijs ;)

  • 29 Augustus 2006 - 14:53

    Je Zusie:

    cool uniform past helemaal bij je...:P
    alleen die blouse is een beetje geen model je huis ziet er ook wel mooi uit...
    kwil daar ook wel wonen

    xxx annelieke

  • 29 Augustus 2006 - 18:45

    Margriet Kreijns:

    Wat zie jij er prachtig uit zo in uniform. Een echte metamorfose. Zo te zien ziet het huis er goed uit en is de omgeving ook mooi.
    Succes en een fijn tijd daar in Australië.

  • 01 September 2006 - 09:49

    Yoshi:

    Mooooooi :D.

  • 01 September 2006 - 17:41

    Zussie:

    mooi dat je nagel nogsteeds glimt zou ik ookwel willen hebben maaja;)
    alles goed daar ik hoor nog wel van je
    oja je krijgt de groeten van juf judith en meester ton hij vind dat ik heel erg op jou lijk:)

    groetjes roosmarijn

  • 17 September 2006 - 15:01

    Ria De Haard:

    Hallo Elke,

    Goed aangekomen zie ik, en al van hippe kleren voorzien.Ik wens je alle
    goeds toe en hoop dat je
    het daar naar je zin hebt!

    Groetjes van: ex buurvrouw Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hobart

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

Aftellen

03 Maart 2007

drukdrukdruk&fotos!

25 December 2006

Merry Christmas and a happy new year!

16 November 2006

Sydney!

29 Oktober 2006

Nieuwe Foto's
Elke

Actief sinds 28 Juni 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 22395

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: