Veilig aangekomen - Reisverslag uit Hobart, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Hobart, Australië van Elke Jong - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elke

19 Augustus 2006 | Australië, Hobart

Heej iedereen,

Ik ben aangekomen in Hobart (eigenlijk al een week geleden, maar ik update mn site maar eens;))
Er is best veel gebeurd, dus ik denk dat ik alles maar even kort opschrijf, voordat het echt een te lang verhaal wordt.
Zaterdag tot en met maandag ochtend was denk ik nog het minst leuke. Het meerendeel van de tijd heb ik in het vliegtuig gezeten, maar london heathrow was best chaotisch. Bij de scan probeerden ze zelfs mn mp3 speler en camera af te pakken, maar gelukkig is alles nog goedgekomen!
Maandagochtend kwam ik dus hier aan, gelukkig stonden Peter en Leone al op het vliegveld te wachten. Ik was best moe van het vliegen, maar vanwege de jetlag was het beter om toch nog tot savonds wakker te blijven, dus de rest van maandag heb ik een beetje als een zombie rondgelopen.
Dinsdag heb ik heel lang uitgeslapen, daarna even naar de winkel gegaan en 's avonds samen met Leone gekookt (Rodekool met appeltjes, zo ver ben ik niet van huis...)
Woensdag heb weer uitgeslapen en daarna geloof ik een paar mensen gebeld. Het is trouwens bijna gelukt een harp te regelen!
Verder heb ik niet zoveel gedaan.
Donderdag ben ik eens een keer op tijd opgestaan, want de directeur van mn nieuwe school wilde me wel eens zien. Gelukkig ging alles goed (dwz. ze wil me wel aannemen) en daarna mocht ik zelf mn rooster samenstellen. Ik heb een totaal van 5 (!) vakken, namelijk: Arts, Psychology, Music, English en Religion. Omdat het een katholieke school is, was religion helaas verplicht...
Maarja, donderdagmiddag ben ik samen met Leone mijn uniform gaan kopen. een rok, bloesje, trui en van die zwarte schoenen zonder enige vorm. Geweldig.
Vrijdag heb ik mijn rok op maat gemaakt, want hij was een beetje te groot en smiddags heb ik met George geplaystationed (ik was beter :p) en 's avonds een enorme fles champagne (5 liter fles ofzo) opgedronken (niet in mn eentje hoor!)om de eerste week te vieren oid.:P
Vandaag is het zaterdag en vanochtend ben ik met Leone naar een markt geweest. Er waren erg veel straatmuzikanten en levende standbeelden enzo, best gaaf.
Verder heb ik niet veel gedaan, misschien morgen naar een bbq van de hockeyclub van Peter en George.
Ok, dat was best een saaie opsomming, maar nou weten jullie in ieder geval wat ik zo ongeveer heb gedaan.
Volgende keer zal ik proberen ook wat foto's op de site te zetten!

kus,
Elke

  • 19 Augustus 2006 - 10:02

    Rol0:

    Ik wil ook op die school zitten :O ik zit komend jaar lekker met twee blokuren natuurkunde :( niet eerlijk. >:(

    -Roel

    P.S. je gaat toch wel een foto van Elke in uniform op deze site zette hè :P

  • 19 Augustus 2006 - 11:30

    Mark:

    tjoo, klinkt relaxed, tgaat goed daar dus (H)
    en goedzo dat je je weblog update! (ook al is het maar een \"saaie\" opsomming :p..)

  • 19 Augustus 2006 - 17:58

    Roosmarijn:

    heej zus
    meester ton is een keigave meester
    juf judith lief met rambo alles goed en zo te lezen wil ik dit laterzeker ook doen!
    tot het volende berichtje,mailte,msn kwartiertje teleoontje ofzo;) doej

  • 20 Augustus 2006 - 17:51

    Laura:

    haaj,

    alles ok?

    ik heb vandaag bessen geplukt met roosmarijn! ;)

    veel suc6 daar en vooral heel veel plezier :P:):):):):)

    liefs laura :)

  • 25 Augustus 2006 - 09:35

    Rosalijne:

    Heey Elke!
    zoo, dat klinkt allemaal wel erg gaaf hoor, daar down under :P!
    Zou wel super zijn als je een harp kon regelen daar. En die vakken die je hebt klinken ook wel leuk, ook al zijn t er maar 5. psychologie, en dat op een middelbare school!
    liefs,
    rosalijne

  • 30 Augustus 2006 - 15:13

    Anne:

    Mja beter laat dan nooit, maar ik kon de url niet vinden :P
    leuk!!! Klinkt goed en ik hoorde al het een en ander over Georrrrrrge :P over dat ik in eerste instantie dus toch een beetje gelijk had enzo (A)
    maargoed, had je mn mailtje gehad over mijn Gavin-avontuur?? hij was heeeeeel lang en speciaal voor jou getypt (H)
    Ik mis je wel een beetje hoor :( maarja de foto's zijn ook grappig :P maar ik ben blij dat ik toch mn eigen kleertjes aanmag naar school.. had vandaag een rok aan en ik ben allang blij als ik morgen mn spijkerbroek weer aan mag! :D
    Maarja ik spreek je hopelijk snel weer even,
    Kus!
    Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hobart

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

Aftellen

03 Maart 2007

drukdrukdruk&fotos!

25 December 2006

Merry Christmas and a happy new year!

16 November 2006

Sydney!

29 Oktober 2006

Nieuwe Foto's
Elke

Actief sinds 28 Juni 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 22392

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: