Paarse vluchtgegevens:) - Reisverslag uit Dommelen, Nederland van Elke Jong - WaarBenJij.nu Paarse vluchtgegevens:) - Reisverslag uit Dommelen, Nederland van Elke Jong - WaarBenJij.nu

Paarse vluchtgegevens:)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elke

16 Juli 2006 | Nederland, Dommelen

Ok, ik ga dan wel niet naar India, maar dat geel kon gewoon echt niet. Negeer dat mooie plaatje daarboven maar gewoon ;)

Maargoed, mijn vluchtgegevens zijn binnen! Ik vertrek 12 Augustus om zeven uur 's avonds met het vliegtuig naar Londen, dan naar Sydney, en dan naar Hobart, waar ik anderhalve dag later om 7 uur 's ochtends aankom. Zoiets dacht ik tenminste, kmoet het allemaal nog wel een keer goed gaan bekijken :p

Mja, kben wel blij dat het nu eindelijk bekend is:)
En als er meer nieuws is, komt het wel weer op de site!

Kus Elke

• 16 Juli 2006 - 15:06

Boudi:

heej elke :)
    dan ben je echt zo van 24 uur aan het reizen :P (of 48 uur, als het tijdsverschil de andere kant op is ofzo :P)

je moet je site wel blijven updaten he, en paars is wel wat mooier dan geel :p

nouja, ik moet naar de bbq bij mijn oompje, xxxx

• 16 Juli 2006 - 20:26

Jos:

heyhey, nou eindelijk duidelijkheid! Veel plezier en een fijne tijd down under! knuffels,
    jos

• 22 Juli 2006 - 07:52

Boe:

gaaj e in das buitenland huizen?

• 30 Juli 2006 - 11:24

Iris:

haaj Elke :)

ik wens je echt heel veel plezier in Australia en idd, paars is bter :D

big hugg
    Iris

• 11 Augustus 2006 - 14:31

Caroline:

Heey Elke!
    Heel veel plezier in Australie! Enneh, blijf deze site bijhouden ;)
    xxxx Caroline