Mijn gele site - Reisverslag uit Dommelen, Nederland van Elke Jong - WaarBenJij.nu Mijn gele site - Reisverslag uit Dommelen, Nederland van Elke Jong - WaarBenJij.nu

Mijn gele site

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elke

05 Juli 2006 | Nederland, Dommelen

Welkom iedereen,

Op deze site ga ik proberen regelmatig te vertellen over mijn avonturen in het plaatsje Hobart in Tasmanie.
*Klinkt wel spannend he?*
Achja, iedereen die mijn weblog verleden kent, weet hoe goed ik ben in het bijhouden van een site. Toch zal ik deze keer echt mn best doen en misschien maakt het verschil dat ik nu wel iets te vertellen heb ;)
Nou, laat die reacties maar komen!
Kus Elke

  • 05 Juli 2006 - 13:23

    Margreet:

    AAAAAAAAAAA niet geel :( Maarja, jij mag het wel :P

    Veel succes met de weblog :P Het hoeft van mij niet perse hoor, als het erg veel kracht kost... :P

    Maar al die spannende dingen die jij straks gaat beleven mag je de wereld niet onthouden! :O


  • 05 Juli 2006 - 18:54

    Lieneke:

    haha en ik zal de site trouw blijve checken! ;)ey meisje heel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld!
    kusjeeeee!!

  • 05 Juli 2006 - 21:37

    Rol0:

    Wat is er met het paars gebeurt? ...ownee, Elke is overgenomen door een kwade demon... of, misschien was dat al zo en is die demon nu gewoon weg... dat zou t wel zijn :P

    Maarja, veel plezier in Australië (ownee, Tasmanië...)
    Stuur me een foto van Taz zodra je m gevonden hebt ;)

  • 07 Juli 2006 - 10:39

    De Lama:

    Maak het paars... plz (A)

    Achjah ik zal eens in de zoveel tijd eens de geelheid van deze site opnieuw aanschouwen :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dommelen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 April 2007

Aftellen

03 Maart 2007

drukdrukdruk&fotos!

25 December 2006

Merry Christmas and a happy new year!

16 November 2006

Sydney!

29 Oktober 2006

Nieuwe Foto's
Elke

Actief sinds 28 Juni 2006
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 22389

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: